GLÖMSK

haha!
Igår skrev jag ett ganska långt inläg men glömde publicera det.. Smart tjej!
så allt försvan. Men iaf går packade jag så nu är det bara necesesären (ursäkta stavningen..) och lite små saker kvar. Men ni får tyvärr vänta med att se kläderna jag köpte från ullared+helsingborg eftersom jag var så smart så jag packade ner allting såå... ja, men fixade ett inlägg med all kosmetika typ.
Ska även redigera lite bilder och fixa inlägg, imorgon natt/morgon kanske jag slänger till med en mobilbloggning innan vi flyger med planet..! Det ska bli så grymt kul!
Ehh.. mina ögon är döda eftersom jag gick upp sju för att kunna somna tidigt ikväll..
 
Juste, jag var hos en läkare tidigare för att min mage har vart konstig och under den tiden (ca en månad) har jag ätit laktosfria protukter, och han sa att det kanske är det men tyckte inte att jag skulle äta tabletter för laktos så jag kommer attt få det jobbigt nästa vecka.. vi är inte säkra på om dom har laktos grejor.. :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback