last day of summer

Hej på er alla igen!
Idag är det sista sommarlovsdagen för mig. Denna dag har dock inte varit den bästa direkt.
Planerna var att träffa Mira men efter vi bestämt började jag bli väldigt yr så jag gick ner och tog en alvedon men det hjälpte inte, hade svårt att gå rakt och när jag låg i sängen kändes det som om hela rummet vändes upp och ner. 
Så i eftermiddags åkte vi in till vårdcentralen och dom sa att jag hade yrsel och att några kristaller i örat hade lossnat. Sköterskan trodde att det berodde på att jag var på liseberg igår med konfan (vilket i övrigt var den bästa dagen att åka på, inga köer någonstans).
Hon sa även att det skulle hålla i sig i några dagar så vi får se vilket skick jag är i imorgon, hoppas på det bästa. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback